Vertrek en Kiev - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Moi M - WaarBenJij.nu Vertrek en Kiev - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Moi M - WaarBenJij.nu

Vertrek en Kiev

Blijf op de hoogte en volg Moi

08 November 2014 | Nederland, Schiphol

Spannende dag gister, beetje dubbel. Ga ik nou wel of niet. Knoop doorgehakt en ondankswat tegenwerking toch gegaan. Op Schiphol verliep alles prima, inchecken aan de balie is er niet meer bij, dat doe je zelf met behulp van de blauwe apparaten. Je bagage inchecken doe je ook zelf. Douane vanwege een openstaande boete, maar geen centje pijn.

Dit is de eerste en laatste keer dat ik met Ukraine International vlieg. Er worden nog meer stoelen ingepropt dan in een Turkse charter. Buitengewoon krap dus. Naast me zat een Pools meisje die maar liefst 2 jaar vrijwilligerswerk gaat. Helaas sprak ze amper Engels, Frans of Duits, dus veel communiceren was er niet bij.
Hele vliegtuig zat verder vol met chagrijnige Russen. Ik vind het geen aardig volk, ook niet op Kiev.Kortaf en niet erg behulpzaam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2014

Vertrek en Kiev
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 18546

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: