Vertrek en Kiev - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Moi M - WaarBenJij.nu Vertrek en Kiev - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Moi M - WaarBenJij.nu

Vertrek en Kiev

Blijf op de hoogte en volg Moi

08 November 2014 | Nederland, Schiphol

Spannende dag gister, beetje dubbel. Ga ik nou wel of niet. Knoop doorgehakt en ondankswat tegenwerking toch gegaan. Op Schiphol verliep alles prima, inchecken aan de balie is er niet meer bij, dat doe je zelf met behulp van de blauwe apparaten. Je bagage inchecken doe je ook zelf. Douane vanwege een openstaande boete, maar geen centje pijn.

Dit is de eerste en laatste keer dat ik met Ukraine International vlieg. Er worden nog meer stoelen ingepropt dan in een Turkse charter. Buitengewoon krap dus. Naast me zat een Pools meisje die maar liefst 2 jaar vrijwilligerswerk gaat. Helaas sprak ze amper Engels, Frans of Duits, dus veel communiceren was er niet bij.
Hele vliegtuig zat verder vol met chagrijnige Russen. Ik vind het geen aardig volk, ook niet op Kiev.Kortaf en niet erg behulpzaam.