Raar volk - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Raar volk - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Raar volk

Door: HennieM

Blijf op de hoogte en volg Moi

12 November 2014 | Thailand, Jomtien

Bang Saray is vandaag niks geworden. Vanmorgen naar Immigration geweest om visum te verlengen, zegt die gast ijskoud: "dat is dan 5000 Baht". (125 euro) Ik schrok me dood. Daar zat ik nou NET niet op te wachten. Vooral niet omdat het volgend internet 1900 Baht (50 euro) zou kosten.

Dus ik vraag mijn "Landlord" hoe dat kan. Blijkt dat ik niet bij Immigration stond maar bij een Law Office welke ook via regelt. Gelukkig bleek Immigration letterlijk om de hoek te zitten en is alles in orde nu, ik heb een maand verlenging. Helemaal happy, ik word niet opgepakt op de luchthaven als ik terug vlieg.

Bang Saray en Sattahip bewaar ik dus voor morgen. Daar was het nu te laat voor. Zo douchen en eten, en dan maar eens kijken hoeveel ik vanavond kan verdienen op Walking Street, hahaha.

• 12 November 2014 - 17:14

Andrea:

Hoi , ach ja morgen is weer andere dag tog ... stuur mooie foto ...en vanavond rustig aan doen ok ...gr.