Google - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Google - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Google

Door: HennieM

Blijf op de hoogte en volg Moi

15 November 2014 | Thailand, Ban Laem Mai Ruak

De Thaise Google heeft het kennelijk moeilijk.

Ik ben vanochtend koffie wezen drinken in een restaurantje verderop in mijn Soi omdat het wifi signaal daar veel sterker is. Alles werkt dan ook prima, behalve de app van www.waarbenjij.nu want Google kan om de een of andere vage reden geen locatie bepalen. En als het toevallig wel een keer lukt, krijg ik mijn verslag niet opgeslagen.
Hierdoor is het onmogelijk mijn hersenspinsels op mijn blog te publiceren.

Zou meneer Google soms boos op me zijn?

• 15 November 2014 - 16:30

Zusje:

Nou je verslagen zijn goed te volgen!! Maak ook nog wat mooie foto's en het is kompleet. Groetjes....

• 15 November 2014 - 16:31

Zusje:

Oh ja.....johan hoeft geen soeveniertje, zegt ie!!!♡♡

• 15 November 2014 - 17:09

Moi M:

Ik maak wel foto's maar kan ze maar zelden uploaden omdat de verbinding gewoon te slecht is. Misschien is die beter op Koh Chang, dan upload ik alsnog.

De verslagen tik ik nu in de app (te lastig om laptop steeds mee te slepen) Tik ze dan over in Word (copy/paste gaat ook al niet in de app) en kopieer dan via de website zelf. Lekker omslachtig, maa anders lukt het niet. xx

• 15 November 2014 - 17:10

• 16 November 2014 - 04:13

Mar:

Heey Schonezus wij ook geen kado verras ons maar in de verslag. Ik lees mee? Ben je Harrie tegen gekomen? Haha weet je nog... Samesame geweldig :-*

• 16 November 2014 - 11:32

Moi M:

Harry is verdwenen, net als Sha, Kon en de rest. We zullen nooit weten hoe Harry's stem nu klinkt.

• 16 November 2014 - 15:38

Mar:

Jammer... De goede oude tijd <3 leuke vakantie

• 16 November 2014 - 15:43

Moi M:

Ja, ik heb er goede herinneringen aan. Jammer dat ik alle foto's en dvd 's daarvan kwijt ben :-(

Tags: Google, Locatie