Jaloers - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Jaloers - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Jaloers

Blijf op de hoogte en volg Moi

22 November 2014 | Thailand, Ban Chaiyachet

Vandaag heb ik een Nederlands meisje ontmoet wat al een jaar aan het rond reizen is. Over 4 dagen vertrekt ze weer naar Melbourne om geld te verdienen om haar tocht voort te kunnen zetten. Om jaloers op te worden! Eigenlijk zou iedereen zoiets een tijdje moeten kunnen doen, al is het maar om andere culturen beter te leren begrijpen.

Betamethason en Antihistamine lijken te werken want de bultjes worden wat minder geloof ik. Neem een voorraadje mee naar huis, want dat spul is 10 x goedkoper dan bij ons. Hetzelfde geldt voor antibiotica, die in Turkije trouwens ook erg goedkoop is.

Ik geef momenteel nog geen 10 euro per dag uit, ik moet eerst m'n nieuwe brilletje eruit halen!

Vannacht eindelijk een keer doorgeslapen met de nodige chemische middelen. Dat kan nog een probleem worden met mee terug nemen. Nederlandse douane doet daar niet moeilijk over, maar hier vallen slaaptabletten onder de de opiumwet.

Ik moet er op letten dat ik voldoende eet en drink, want hitte doet iets met mijn honger en dorst signaal, het werkt weer niet verdorie!

je leert hier wel relativeren. een kakkerlak doet me niks meer, en ik deel mijn bed met talloze mini miertjes. Gelukkig bijten ze niet. Dit betekent niet dat het hostel niet schoon is, het is nou eenmaal zo. Vanochtend een kever in de gootsteen met een prachtig smaragdgroen schild. ik heb hem niet weggespoeld. Zo jammer dat ik juist toen niet mijn foon bij me had om een foto te maken. Misschien zie ik hem nog een keer.

  • 19 November 2014 - 21:10

    John:

    Je datum klopt niet meer lieve schat, je gaat hard terug in de tijd. En die slaapdingen....tussen de vuile was. Kijkt niemand.

  • 20 November 2014 - 05:01

    HennieM:

    Ik móet de datum handmatig instellen en dat vergeet ik wel eens.

    Die vuile was vind ik wel een strak plan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Chaiyachet

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 18544

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: