Vol is vol - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Vol is vol - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Vol is vol

Blijf op de hoogte en volg Moi

01 Januari 1970 | Thailand, Ban Chaiyachet

We zijn niet meer met z'n drietjes in de dorm, alle bedden zijn gevuld nu.
Het hele hostel begint zachtjesaan vol te lopen. High season has started! Ik zag daar een beetje tegenop omdat het allemaal twintigers zijn waar oma tussen ligt. Maar iedereen is ongelofelijk sociaal en houdt rekening met elkaar. Als mensen 's nachts thuiskomen doen ze het licht niet aan en maken geen herrie. 's nachts is het zo stil dat ik nog geen chippie durf te pakken omdat ik dan kraak. Ik heb niet eens m'n oordopjes nodig. Ik kan alleen maar hopen dat ik zelf niet snurk, maar ik heb nog geen klachten gehad dus dat zal wel meevallen.

Iedereen ruimt zijn eigen zooi op en wast z'n eigen spullen af. Was iedereen maar zo sociaal!

Gisteravond met een Thaise, een Chinese Canadees en een Nederlands meisje zitten chillen. Uiteindelijk hebben we om de beurt zitten YouTuben zoals vroeger in de Boschdijk. Those were the days...

Verder heb ik weinig te melden, het is hier zo gezellig dat ik op Ko Chang nog helemaal niets gezien heb. Nee, ik schaam me daar niet voor, ik geniet alleen maar, vooral van de diverse culturen hier. De activiteiten, dat komt nog wel, nog tijd genoeg...

  • 20 November 2014 - 15:06

    Ed:

    Wat klinkt dat lekker relaxed! Tip: 'snachts spekkies eten, die kraken niet :)

  • 20 November 2014 - 15:45

    Moi M:

    Die hebben ze hier niet. Het enige snoep wat ze zo'n beetje hebben is met chocola, en dat wil ik niet in m'n bed hebben. EN Werthers echte, haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Chaiyachet

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 18549

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: