Tropical Rain - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Tropical Rain - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Tropical Rain

Blijf op de hoogte en volg Moi

01 Januari 1970 | Thailand, Ban Chaiyachet

Was vanochtend een beetje de weg kwijt. Ik ging vannacht om een uur of 4 slapen, werd daarna wakker en ging zoals gewoonlijk een kop koffie halen, en er was donker en er was helemaal niemand. ik dacht echt even dat ik een hele dag verslapen had! Bleek het pas hal 6 's ochtends te zijn gelukkig. Ben nog maar even terug in bed gedoken. Daarna lekker een beetje wezen shoppen down south. Paar simpele hemdjes gekocht. 3 voor 100 Baht. (ongeveer een knaak) Handig vast om de prijzen een beetje te weten voor straks in Bangkok. Chiang Mai schijnt geweldig leuke markten te hebben, dus ik weet nog niet hoe ik al die troep mee moet krijgen. Wilde daarstraks nog een cadeautje voor Kirsten kopen, die vertrekt morgenochtend naar Bangkok. Helaas gooide een tropische regenbui roet in het eten. Als het hier regent en onweert gebeurt het ook goed!