Kakkerlak - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Kakkerlak - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Kakkerlak

Blijf op de hoogte en volg Moi

13 November 2014 | Thailand, Ban Laem Mai Ruak

Er woont een kakkerlak in mijn kamer, in de badkamer om precies te zijn. Hij is een beetje bang voor me. Als ik in de badkamer kom (ik klop eerst netjes) vlucht hij met zijn kop achter de waterleiding, maar zijn achterlijfje steekt dan nog een beetje uit. Hij denkt waarschijnlijk dat wanneer hij mij niet ziet ik hem ook niet zie.

We hebben een deal gemaakt. Zolang hij in de badkamer blijft wonen is hij veilig. Eigenlijk is hij best schattig. Ik heb hem Geert genoemd, naar Geert Wilders, omdat ik deze man ook een kakkerlak vind.


  • 13 November 2014 - 14:51

    Mar:

    Ach Hennie
    Je kunt Geert als die zich niet aan de afspraak houdt, gewoon opeten ;-) zou m dan wel ff laten bakken. Smaakt prima. Is mijn ervaring.

  • 13 November 2014 - 15:16

    Moi M:

    Hoi Mar,

    Dat heb ik al eens eerder geprobeerd, mijn brein zei toen ja doen", maar mijn mond weigerde open te gaan als ik dat beest richting mijn mond kwam. Doe mij maar een portie gefrituurde sprinkhanen, die vind ik wel lekker. Na de eerste keer wist ik ook meteen waarom Thais de pootjes en vleugeltjes verwijderen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Laem Mai Ruak

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 18597

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: