Tja... - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Tja... - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Tja...

Door: HennieM

Blijf op de hoogte en volg Moi

14 November 2014 | Thailand, Ban Laem Mai Ruak

14-11-2014

Vandaag is het vrijdag geloof ik, ik raak het besef van tijd en dagen kwijt. Eigenlijk heb ik het hier zo langzemerhand wel gezien. Pattaya is vooral een feeststad, en ik heb gemerkt dat dat voor mij niet meer zo hoeft. Daarbij krijg ik er echt genoeg van door Indiers en Chinezen aangestaard te worden. Er worden zelfs foto’s van me genomen alsof ik een bezienswaardigheid ben omdat ik als blanke blonde oma in m’n eentje mensen zit te kijken op Walking Street. Ik heb dan ook besloten er niet meer heen te gaan.
Helaas is er in Jomtien zelf ’s avonds niet zo veel te doen. Het Hostel is vrij leeg, ik heb totnogtoe alleen 2 zweedse dames gezien die naast me wonen. Blij dat ik mijn laptop en Ereader bij me heb.

Maandagochtend vertrek ik naar Ko Chang, transport en Ferry is al geregeld. (600 Baht=15 euro) Dat gaat allemaal zo makkelijk hier, heerlijk!

Ik heb een Thaise prepaid card gekocht om een keertje naar huis te kunnen bellen en ook buiten het Hostel over internet te kunnen beschikken. Helaas pindakaas, ik krijg hem niet fatsoenlijk geactiveerd, ik kan er alleen in Thailand mee bellen, verder niks. Helaas ken ik niet zoveel Thai. :-)
Woody (de manager) heeft het ook geprobeerd maar kreeg het ook niet voor elkaar. Hij belt me nou een keer of 4 per dag om te vragen hoe het met me gaat (ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn) Ik neem niet meer op en zeg later dan maar dat ik mijn telefoon niet bij me had.

Mijn hele lijf zit onmiddels onder de bultjes, een soort warmte uitslag denk ik. Gelukkig heb ik er geen last van, maar echt smakelijk ziet het er niet uit. Ik trouwens ook niet, want make up is totaal zinloos hier, binnen een paar uur zie jer eruit als een clown. Thaise make up is beter tegen warmte bestand denk ik.

Oooh, ik moet nog even wat kwijt, ik was gisteravond op Walking Street waar ik een Ladyboy zag. Da’s op zich niks abnormaals, maar deze had zijn billen zo ongelofelijk op laten spuiten dat het achterwerk van een Surinaamse Big Momma er niks bij was. Ik vraag me af of hij met zijn benen bij de grond kan als hij gaat zitten....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Laem Mai Ruak

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 18594

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: