Olifanten - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Olifanten - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Olifanten

Door: HennieM

Blijf op de hoogte en volg Moi

24 November 2014 | Thailand, Ban Chaiyachet

Vandaag ga ik om een uur of 5 samen met Kirsten olifanten kijken een eind verderop richting pier. ik zag ze gisteren in de taxi op de terugweg naar het Hostel. Vandaag gaan we ze van dichtbij bekijken. Ook zijn er bij de pier heeeeel veel onweerstaanbare shopjes met heeeeele leuke spulletjes. (dit gaat niet goed komen!)

Het is zo fijn je eigen motorbike te hebben en niet afhankelijk te zijn te zijn van Bahtbusjes. Totale vrijheid.

Ik heb mijn nieuwe Best Mate JJ beloofd dat ik een Mickey Mouse horloge voor haar koop en opstuur zodra ik weer thuis ben, ze is helemaal wild van Mickey Mouse. Dus mocht iemand er de komende weken toevallig eentje tegen komen, wil je die dan alsjeblieft voor me kopen? Ik ben je eeuwig dankbaar! (da's dan weer zwaar overdreven maar het klinkt zo leuk :P

Ik heb voor 30 november inmiddels een bus naar Bangkok geboekt, want ik vrees dat ik hier anders niet meer weg kom uit dit paradijs. Ik keeg meteen een kamer in het centrum for free aangeboden door JJ die ladingen connecties heeft in Bangkok. Is dat niet ongelofelijk lief? Helaas had ik al een kamer voor 1 nacht geboekt, want daarna ga ik door naar Chiang Mai. Ze woont daar zelf normaal gesproken ook, maar springt nu in het Hostel bij omdat dit splinternieuw en pas een maand open is. Er zijn nog wat probleempjes met het systeem en dergelijke, en afgezien van het aantal bedden (ruim 100 stuks) is het Hostel nog niet echt berekend op dit aantal gasten. De timmerman next door doet goede zaken, want hij maakt elke dag een record aantal stoelen bij.

De was ga ik hier niet meer zelf doen. Het gebruik van de wasmachine is 30 Baht. Nou is dit niet veel, maar er is TE weinig ruimte om je natte was op te hangen. 200 meter verderop zit een wasserij waar je 38 Baht de kilo betaalt, en je was gewassen, gedroogd en gestreken in een mooi pakketje terug krijg. Hoezo decadent??

Vandaag zijn er 2 nieuwe Nederlandse meisjes aangekomen die ik meteen dezelfde snorkeltour aangesmeerd heb. Ik geloof dat ze deze morgen gaan doen. Ben benieuwd wat zij ervan vinden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Chaiyachet

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 18598

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: