Niks - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Niks - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Niks

Door: HennieM

Blijf op de hoogte en volg Moi

26 November 2014 | Thailand, Ban Chaiyachet

Ik heb vandaag niks te melden want ik heb niks leuks of spannends gedaan. Ik kreeg vandaag voice berichtje van mijn kleindochter. Daar raakte ik nogal emotioneel van. Ik besefte opeens dat het hier wel heerlijk is, maar mijn familie ook enorm mis. Morgen krijg ik een voice berichtje van mijn kleinzoons. Er komt emotioneel opeens zoveel los dat ik de hele middag heb zitten schrijven. Puur en alleen voor mezelf, om dingen op een rijtje te zetten. Deze reis is goed voor me, ik word er sterker, rustiger en zelfverzekerder van. Ik heb een armbandje van Kirsten gekregen zodat ik deze trip nooit meer zal vergeten. Is dat niet ongelofelijk lief? Ik was en ben er heel blij mee.
Morgen weer een dag. Welterusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Chaiyachet

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 18553

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: