Thaise massage - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Thaise massage - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Thaise massage

Door: HennieM

Blijf op de hoogte en volg Moi

14 November 2014 | Thailand, Ban Laem Mai Ruak

Het is 21.00 uur en ik heb mezelf zojuist op een Thaise massage getrakteerd. Het “Happy end”bestond uit het feit dat ik blij was dat de lady klaar was. Ik was even vergeten hoe pijnlijk een klassieke Thaise massage is voor een Europeaan. Het is meer een soort vrijwillige marteling, ze weten feilloos al je pijnpunten te vinden. Maar goed, ik heb het zonder al teveel gejammer doorstaan, en alle spieren zijn weer lekker los. Vooral mijn nek en schouders juichen van blijdschap.

Vandaag heb ik een bril gekocht. De mijne was al zeker 10 jaar oud (ik draag hem niet zoveel) en ik zie er niet echt goed meer mee. Ik heb last van mijn lenzen omdat ik deze al te lang draag, en in Thailand hebben ze geen multi-focale lenzen volgens de opticien, dus weinig keus. Rib uit mijn lijf, want de prijs viel gruwelijk vies tegen. (denk niet dat er iets te declareren valt bij Menzis) Dit betekent dat ik deze week niet veel uit zal kunnen voeren wil ik binnen mijn budget blijven. Ik heb tenslotte nog een 5 weken te gaan.

Net een lijstje gemaakt voor wie ik allemaal souveniers mee moet nemen, en ik schrok er een beetje van, ik kwam op 15 mensen. Oeps! So guys, het zullen geen dure/grote cadeau’s worden want dat trekt bruin niet, dan weet je dat vast.

  • 15 November 2014 - 16:28

    Zusje:

    Ik dacht dat je die massage van 10 jaar geleden nog nie vergeten was?? Maarr dan kun je er nou weer 10 jaar tegen. Xx

  • 16 November 2014 - 17:47

    Moi M:

    Ik was hem niet helemaal vergeten sis, maar was wel vergeten dat het ZO fokking pijn doet als je last van je spieen hebt. Het was wel erger op Bali, daar kwamen Louisa en ik allebei met bloeduitstortingen vandaan. We zijn daarna maar niet meer terug geweest...

  • 16 November 2014 - 22:07

    John:

    Happy end was fijner geweest, zus. Maar minder lang plezier van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Laem Mai Ruak

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 18572

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: