Bepakt en bezakt - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Bepakt en bezakt - Reisverslag uit Ban Laem Mai Ruak, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Bepakt en bezakt

Door: HennieM

Blijf op de hoogte en volg Moi

16 November 2014 | Thailand, Ban Laem Mai Ruak

24.00 uur.

Alles ingepakt, morgen om 8.00 uur de transfer naar Ko Chang. Ik heb er zin in!

Vanavond m'n nieuwe brilletje opgehaald, net op tijd. Opticien bleef speciaal langer voor me open (had ie niet hoeven doen want ik had al betaald)

De was van de hele week is ook weer schoon (80 Baht=2 euro) Ik zet de prijzen erbij voor Maxientje en consorten omdat deze dames vanaf 4 december een trektocht van maar liefst 3 maanden gaan doen, en dan enig idee van de kosten hebben.

Neem je eigen scheermesjes mee Max, mesjes hier zijn uit het jaar 0. Scheren geen haar, wel vel... Oh, en mocht je een wondje oplopen, veel betadine en verband er omheen. Dat klinkt overdreven, maar er zijn hier insecten die graag eitjes in wondjes leggen. Geloof me, wil je niet meemaken.

Ik heb vandaag (ongevraagd een henna tattoo gekregen waar de goede man 1500 Baht (37 euro) voor vroeg. Gelukkig was hij bereid te zakken naar 1250. Ik moest daar zo hard om lachen dat ie zelf het absurde er ook van inzag en hard mee begon te lachen. We hebben het afgemaakt op 100 Baht. en een Cola. Dat was eigenlijk nog te veel, maar hij heeft het harder nodig dan ik.

Horloge is net stuk gegaan, dit geeft me de gelegenheid ook iets voor mezelf te kopen buiten mijn inmiddels al zeer gewaardeerde brilletje. Ik mag van mezelf een super groot horloge met ingebouwde storm aansteker kopen. Als klap op de vuurpijl zit er ook nog feestverlichting op. Can't wait to buy it tomorrow afternoon! Ik hoop wel dat ik dan m'n linkerarm nog op kan tillen want hij was behoorlijk zwaar. (vast degelijk precisiewerk.)

Lieve zoon, je krijgt geen Thais schilderij want het zijn hier alleen fabrieksgemaakte beschilderde lappen. Bovendien moet ik het dan als handbagage meeslepen, en dat is me de vorige keer met mijn eigen Balinese schilderij niet echt goed bevallen. Je hoeft niks anders te verzinnen, heb ik zelf al gedaan. (ik heb je cadeautje vast zelf uitgetest, en ben er erg content mee). Misschien houd ik hem zelf.....

Zojuist een hoosbui waar je U tegen zegt, binnen een mum van tijd was de Soi overstroomd. Ook dat is Thailand.

Las net op Faceboek dat er vanwege een aardbeving weer een Tsunami alarm van kracht is bij Indonesie. Laten we in Godsnaam hopen dat deze uitblijft. Deze mensen hebben het al zo zwaar te verduren gehad.

Bijna 01.00 uur. Tijd om te gaan slapen zodat ik morgen fris ben voor de transfer naar Ko Chang.

Welterusten, en jullie nog een fijne avond!

  • 16 November 2014 - 22:15

    John:

    Goeie reis zus. Kijk je uit. Leuk je dagelijkse belevenissen te lezen. Dikke

  • 16 November 2014 - 23:30

    Ankie:

    Ook van ons goeie reis en let op je zelf!! Tot het volgende verslag. ♡♡

  • 17 November 2014 - 10:21

    Carlo:

    Have fun

  • 17 November 2014 - 14:50

    Moi M:

    I will!

  • 19 November 2014 - 16:25

    Maxime:

    Zo ik ben het weer even aan het bij lezen. Ik laat mezelf eerst harsen haha en daarna neem ik dan idd maar zelf scheermesjes mee. Betadine is ook een goede tip. Ik hoef geen beestjes in me wondjes iek. Leuk al die verhaaltjes. Ik heb nog 2 weekjes te gaan in dit koude saaie landje. De henna tattoo was idd niet zo heel geweldig. Die hoef ik geen haha.

  • 24 November 2014 - 01:36

    Michel:

    owja van dat schilderij is geen probleem joh.....cant wait om te zien wat je nu hebt bedacht haha.....tot snel !

  • 24 November 2014 - 05:12

    Hennie M:

    Verwacht er niet teveel van mop. TE veel mensen, TE veel cadeautjes. Maar ik heb nog een week of 4 om leuke dingen te vinden. ;-)

Tags: Ko Chang

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Laem Mai Ruak

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 18591

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: