On my way - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu On my way - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

On my way

Blijf op de hoogte en volg Moi

17 November 2014 | Thailand, Ban Chaiyachet

Ik ben nu met een minivan onderweg naar Trat waar de Ferryboot me naar Ko Chang zal brengen.

Tijd is een relatief begrip in Thailand.

Ik zou om 8.00 uur vanochtend bij mijn hostel opgepikt worden, om half 9 was er nog niemand. Toen was ik opeens blij met mijn Thaise foon, want ik kon in ieder geval het boekingskantoortje bellen. "5 more minutes". Dat werd weer een kwartier later. WEER gebeld, hetzelfde antwoord. Toen ben ik maar het kantoortje gelopen. Daar werd het vervoersbedrijf gebeld, en toen bleken de volgende "5 minutes" ook daadwerkelijk 5 minuten te zijn. Je kunt jedaar druk om maken maar datheeft geen zin, het komt zoals het komt.

Tijd om me aan te passen aan de Thai way of life.

Het is nu 13.00 uur en we zijn nog steeds niet bij de haven. Trat ligt toch verder weg dan ik dacht. Blij dat we net even een korte stop hebben gemaakt want mijn blaas knapte zowat. Meteen wat voedsel en water ingeslagen want ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor we de Ferryboot bereiken.

Zit nu op de Ferry naar Ko Chang, geen idee waar ik heen moet als ik op het eiland ben, weet alleen ergens aan de westkust. Russen blijken TOCH aardig te kunnen zijn, want eentje heeft mijn (inmiddels nu al) loodzware tas naar boven gedragen.
To be continued. ..

En daar zit je dan, kennelijk weet iedereen op de boot dat je zo snel mogelijk naar de taxi's moet rennen behalve ik dus. Als het goed is komt er zo weereen taxi die mijn kant (westkant) op gaat. Voel me nou opeens een beetje eenzaam. Niemand spreekt Engels, en alles moet met handen en voeten. werd van het kastje naar de muur gestuurd en terug. Nou maar hopen dat er zo meteen een taxi opdaagt.

Ik ben er! En ik ben zo blij! De staf spreekt engels, ik slaap in een 8 persoonsdorm, en ik deel deze met 2 Engelse meisjes. Kamer is superschoon met schone witte frisse lakens. Gordijntje voor privacy, sockets, leeslampje en genoeg opbergruimte onder mijn bed. Ik word hier helemaal blij van. Ga zo eerst een duik nemen in het zwembad want ik voel me na bijna 8 uur reizen behoorlijk bezweet.

  • 17 November 2014 - 12:56

    Carlo:

    Goed gedaan meidje!!

  • 17 November 2014 - 12:56

    Carlo:

    Goed gedaan meidje!!

  • 17 November 2014 - 14:25

    Moi M:

    Eigenlijk ben ik best trots op mezelf dat het toch maar mooi gelukt is

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Chaiyachet

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 18582

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: