Pajamas - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Pajamas - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Pajamas

Door: HennieM

Blijf op de hoogte en volg Moi

18 November 2014 | Thailand, Ban Chaiyachet

Het is 7.00 s' ochtends, en ik lig met mijn luie reet al gelukkig te wezen op een ligbed bij een doodstil zwembad. Iedereen slaapt nog.
Dit is tot nu toe het fijnste Hostel waar ik geslapen heb. (jahaaa, ik heb er al 2 meer gehad) Slecht geslapen, maar dat is niets nieuws. Ik denk dat ik vandaag maar eens hier blijf rondhangen en morgen weer wat actie ga ondernemen. Straks toch maar even naar de apotheek om te zien of ze iets hebben voor de uitslag waar ik al een week mee rondloop. Afgezien van de bultjes krijgt moeders al een lekker kleurtje! Dit eiland kent veel jungle, dus ik kan vast wel iets leuks vinden om te doen. Had ik al gezegd dat ik gisteren meteen maar een week bijgeboekt heb?
ik zou het liefst hier blijven wonen...


  • 18 November 2014 - 07:34

    John:

    Ben stiekem best een beetje jaloers op je

  • 18 November 2014 - 07:41

    Moi M:

    Ik heb heel lang getwijfeld of ik nou wel of niet zou gaan vanwege diverse redenen die jou welbekend zijn. Ik gheb pas 1 dag voor daadwerkelijk vertrek de knoop doorgehakt om TOCH te gaan. Voor mij toch een sprong in het diepe, en ik hoop dat het me brengt wat ik zoek. Nog geen ogenblik spijt van gehad. Ik voel me een bobine en zou het heerlijk hebben gevonden als jullie hier ook zouden zijn. Loveyou!

  • 18 November 2014 - 07:42

    Moi M:

    Die bobine is een bofbips. Stomme foon!

  • 18 November 2014 - 07:50

    Mar:

    Haha ik wilde hetelfde tikken als John.
    Je kunt beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt,
    als spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt.
    You go girl......
    Heel goed dat je de knoop hebt doorgehakt.
    En wij genieten mee op afstand..... :-) xxx

  • 18 November 2014 - 10:15

    Zusje:

    Ja ik sluit me hier bij aan. Ons hennie wilde al gaan boeken voor mij, maar ik wil niet zover vliegen en niet zolang van huis! Maar wel fijn om te horen dat ze ons mist!! Maken we met de kerst goed. ♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Chaiyachet

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 18598

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: