Dusseldorf-Dubai_Bangkok - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Dusseldorf-Dubai_Bangkok - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Dusseldorf-Dubai_Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Moi

14 November 2016 | Thailand, Jomtien

Hoi meis,

Poging 2

Ik denk dat mijn laptopje het aan het begeven is want hij valt steeds uit als ie niet aan de kabel ligt. Hele lap tekst weg, dus ik begin weer opnieuw,

Emirates is veruit de beste maatschappij waar ik tot nu toe meer gevlogen heb. Behoorlijke beenruimte in vergelijking met bv KLM, supervriendelijk personeel , een fantastisch entertainment systeem in elke stoel en ECHT bestek! Je kon online dieetwensen opgeven van tevoren dus had ik voor Geert (uiteraard)vegetarisch opgegeven en voor mezelf een Hindu maaltijd. (altijd al willen proeven. Errug lekker en als extraatje kregen wij de maaltijd apart van de rest en ruim van tevoren. Zelfs onze namen stonden erop, grappig he?

Vanuit Bangkok hebben we meteen de bus naar Pattaya gepakt en van daaruit wee een Song Taow (taxibusje) naar Jomtien.

Vette vette tegenvaller, hotel is een echt een misser, wij zitten op de derde etage en daar zijn ze net aan het renoveren. Gelukkig hebben ons in een kamer helemaal achteraan geduwd zodat we er niet zo heel veel last van hebben. Balie personeel is vreselijk chagrijnig, ontbijt zit er niet bij ( 4 euro PP) dus we ontbijten een eindje verderop. Daar heb je voor de helft een veel uitgebreider ontbijt.

Wifi vragen ze hier maar liefst 25 euro per week voor en hij werkt maar half. Dat doenne we dus niet, stelletje mafketels. Het is hier in Jomtien vergelijking met 2 jaar terug echt heel veel duurder geworden, bij alles wat we kopen moet ik slikken. Zowat alles is inmiddels in handen van buitenlandse investeerders (lees: Russen) dus ik denk dat die de prijzen flink omhoog gegooid hebben. Jomtien is langzaam dood aan het gaan. Heel weinig mensen, en strandtentjes zijn al blij als er 2 toeristen komen zitten.
Thailand ligt in de uitverkoop en de Thai die op en aan het strand z’n brood moet verdienen heeft het nakijken.

Helaas zijn ze op het strand ook van alles aan het doen (geen idee wat) zodat het er niet echt gezelliger op wordt met al die bouwmaterialen en graafmachines. Om de een of andere reden staat er vandaag geen enkele strandstoel op het strand. Ik heb gister al ruzie gemaakt met 2 pedicure dames die dachten dat ze die stomme farang (buitenlanders) wel leuk af konden zetten. Bedrag van 200 Baht pp afgesproken maar toen ze een briefje van 1000 zagen was het opeens 1000 Baht. Jammer dan, en fooi heb ik ook niet gegeven. Toen begonnen ze te blerren maar dat kan ik ook. Uiteindelijk zijn ze afgedropen.

Eigenlijk ben ik blij dat ik hier maar 5 dagen hoef te blijven, het is niet leuk meer op deze manier en Pattaya is sowieso mijn ding al niet. De kleine Soitjes (zijstraatjes) in Jomtien zijn gelukkig nog wel steeds gezellig.

Gisteravond naar Walking Street geweest en je merkt weinig meer van de rouwperiode vanwege het overlijden van de koning. Wel heel veel eerbewijzen en bijna alle Thai dragen zwarte kleding of een zwart strikje maar overal weer volop muziek, alleen wat zachter dan normaal wat ik persoonlijk erg prettig vond. Geert heeft z’n ogen uitgekeken en vond het allemaal uiterst interessant. Ik heb gezegd dat hij z’n gang mag gaan zolang hij het maar niet achter m’n rug om doet maar daar heeft hij niet zoveel behoefte aan.

We zijn naar de slechtste ping pong (seks) show ooit geweest dus dat is ook niet voor herhaling vatbaar, wel jammer want de shows die ik voorheen gezien heb waren hartstikke leuk. Nog wat spelletjes gespeeld met een animeermeisje bij het barretje waar we 12 jaar geleden kwamen en ik kan nog steeds niet winnen, haha.

Wanneer je bij verschillende terrasjes gaat zitten en overal een biertje neemt drink je stiekem toch meer dan je denkt, ik heb een kater van hier tot Tokio. Geert ligt bij het zwembad en ik op bed. De beroerdheid begint gelukkig wat te zakken. Vanavond maar weer op zoek naar kaarten maar dat lijkt een drama hier. Ik ben bang dat ALS ik ze vind dan weer geen postzegel kan vinden, maar ik geef de hoop nog niet op. Vanavond gaan we weer naar Pattaya en dan wil ik een fijne massage. Geert ook trouwens. Ik denk dat we morgen de Ferry naar Koh Larn pakken, een bounty eilandje hier niet zo ver vandaan. Dat was het wel zo’n beetje tot nu toe.
We zitten er aan te denken All Inclusive seksreizen voor vieze mannetjes te beginnen, gat in de markt denk ik…..
Wordt vervolgd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Jomtien

Voor Maris

Thailand 2

Recente Reisverslagen:

14 November 2016

Koh Chang

14 November 2016

Dusseldorf-Dubai_Bangkok
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 18584

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: