Heb ik weer - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu Heb ik weer - Reisverslag uit Ban Chaiyachet, Thailand van Moi M - WaarBenJij.nu

Heb ik weer

Door: HennieM

Blijf op de hoogte en volg Moi

21 November 2014 | Thailand, Ban Chaiyachet

De eerste (nou ja eerste) stommiteit al begaan, backpack ruimte onder mijn afgesloten, en wat denk je? Juist, ik kreeg het slotje niet meer open. Ik schaamde me dood. Maar geen nood, de gast van de receptie was dolblij dat hij nou zijn nieuwe betonschaar uit mocht proberen. Lang leve de goedkope Chinese cijferslotjes!
Ik heb nu een nieuwe.... Met een sleutel...

Net langs de apotheek geweest voor een zalfje voor mijn uitslag. Niet goed opgelet wat ik mee kreeg. Blijkt dit hetzelfde spul te zijn wat mijn huidarts voorschrijft voor mijn Psoriasis. Kreeg het advies 3 x daags te smeren. De bijsluiter vermeldt niet dat dit een hormonale zalf is waar je huid heel dun van wordt, en hartstikke slecht in de zon is. Van mijn eigen huidarts mag ik dit spul maar 1x per dag smeren. Heb ik weer.... ??

Ik denk dat ik wat minder plaatsen aan ga doen en zien als oorspronkelijk de bedoeling was. Ik vind het zo verschrikkelijk hier dat ik mijn verblijf tot de 30e verlengd heb. :-)

ik heb bij de eerste boeking hier misbruik gemaakt van mijn leeftijd en gevraagd of ik een onderbed kon krijgen vanwege mijn vergevorderde leeftijd. Ik heb dus een geweldig onderbed op de eerste etage. Zulke fijne mensen hier van de staff, niets is ze teveel. Stuk of 15 nationaliteiten hier, en iedereen kletst gewoon gezellig met elkaar.
Morgen ga ik weer een motorbike huren voor de 2 weken dat ik blijf. Lekker het eiland rond crossen. Minder verkeer, dus minder eng dan in Jomtien. (denk ik)

Het is hier zoveel relaxter dan in het overvolle Pattaya. Minder hectisch en veel minder commercieel. Ik begin langzaamaan tot rust te komen. Ik denk dat mijn hoofd dit nodig had. Ik ga nooit meer terug naar Pattaya.

  • 19 November 2014 - 16:32

    Maxime:

    Oh fijn fijn ! Zou ook iets voor mij zijn. Heb je nou ook een nieuwe koffer?

  • 19 November 2014 - 16:32

    Maxime:

    Oh fijn fijn ! Zou ook iets voor mij zijn. Heb je nou ook een nieuwe koffer?

  • 19 November 2014 - 16:57

    Moi M:

    Nee, die hoefde niet met een betonschaar gesloopt te worden, hahaha. X

  • 19 November 2014 - 22:50

    Maxime:

    Ow gelukkig hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Chaiyachet

Mijn eerste reis

Eerst trip in mijn eentje, spannend!

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

Nighttrain

01 December 2014

Bangkok Airport

27 November 2014

Smakelijk uitgelachen

26 November 2014

Niks

25 November 2014

Gevonden!
Moi

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 18567

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 04 December 2016

Voor Maris

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 November 2014 - 23 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: